Polityka zwrotów oraz reklamacji
Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź jej stan. Jeżeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w obecności doręczyciela. Serwis telefonjaknowy nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o kontakt z Biurem Obługi Klienta.
Konsument – jest osobą fizyczną, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC).
Przedsiębiorca – jest osobą fizyczną, osobą prawną i jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Reklamacja usługi seriwsowej
Serwis https://telefonjaknowy.pl/ udziela 6-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, oraz użyte przez serwis części. Warunki gwarancji nie obejmują całego urządzenia. Serwis https://telefonjaknowy.pl/ nie ponosi odpowiedzialności za wady urządenia, które nie są związane z wykonaną usługą serwisową
W wyjątkowych przypadkach serwis https://telefonjaknowy.pl/ wykonuje usługę z użyciem części dostarczonych przez klienta. Części te nie są objęte gwarancją, serwis nie odpowiado również za ich prawidłowe działanie, a czynności wykraczające poza ramy umówionej naprawy serwisowej są dodatkowo płatne. W przypadku ujawnienia wady części nie pochodzącej z serwisu https://telefonjaknowy.pl/ oraz konieczności ponownego demontażu oraz montażu sprawnego elementu naliczane będą opłaty zgodne z aktualnym cennikiem usług.
- W przypadku wystąpienia usterki prosimy o kontaktu z Biurem Obługi Klienta w celu otworzenia zgłoszenia reklamacji.Urządzenie należy starannie zapakować w oryginalne opakowanie, oraz dołączyć do niego wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie https://telefonjaknowy.pl/
- Każde zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych.
- Pozytywne rozpatrzenie reklamacji zobowiązuje serwis do nieodpłatnego usunięcia usterki.
- W przypadku niewykrycia usterki, lub stwierdzenia użytkowania niezgodnego ze specyfikacją producenta włąścicielowi zostaną naliczone koszty wysyłki zgodne z cennikiem.