FAQ – Częste pytania Klientów
- Jak dostarczyć urządzenie do naprawy?
Urządzenie można dostarczyć osobiście, lub wysłać go za pośrednictwem Poczty Polskiej, bądź firmy kurierskiej. Ważne jest, aby przesyłka posiadała numer nadania oraz była odpowiednio zabezpieczona. Dobrym rozwiązaniem jest wykprzystanie oryginalnego opakowania, które zazwyczaj jest bardzo wytrzymałe. Urządzenie powinno zostać dostarczone na adres:
telefonjaknowy.pl/
Niemianowice 32
26-634 Gózd
2. Złożyłem zamówienie, co dalej?
Kolejnym krokiem jest wybranie sposobu dostawy, oraz płatności. Wybierz odpowiedniego dla siebie przewoźnika, oraz sposób płatności. Skorzystaj z kilku możliwości uregulowania należności takich jak płatność za pośrednictwem Przelewy24.pl, płatność przelewem bezpośrednim oraz płatność za pobraniem- w momencie odbioru naprawionego sprzętu.
3. Co to jest “usługa bez wychodzenia z domu”, oraz “usługa bez wychodzenia z domu-pobranie“?
Finalizując swoje zamówienie, oraz wybierając jedną z ww. opcji dostawy decydujesz się na realizacje usługi w systemie door-2-door. Oznacza to, iż po poprawnie złożonym zamówieniu na następny dzień roboczy w godzinach od 9-17 zostanie zamówiony pod wskazany przez Ciebie adres kurier, który odbierze uszkodzone urządzenie. Twoim zadaniem jest jedynie dobrze je zabezpieczyć.
4. Jak długi jest czas naprawy?
Czas naprawy jest uzależniony przede wszystkim od rodzaju uszkodzenia. Wszystkie naprawy są jednak realizowane do 3 dni roboczych, w razie jakichkolwiek opóźnień bądz komplikacji zostaniesz powiadomiony o tym mailowo bądź telefonicznie.
5.Czy moje dane zostaną wykasowane podczas naprawy?
Jest to zależne od rodzaju naprawy. W przypadku konieczności wgrania nowego oprogramowania klient zostanie o takim fakcie poinformowany. Podczas wymiany szybki lub wyświetlacza nie ma takiej konieczności.
6. Co jeśli podczas naprawy szybki wyświetlacz zostanie uszkodzony?
W takim wypadku my ponosimy konieczne koszty. Klient nie zostaje obciążony dodatkowymi opłatami.
7. Czy na wykonaną usługę i części jest gwarancja?
Tak, cała usługa oraz użyte przez Nas części objęte są 6-miesięczną gwarancją.
8. Czy na wykonaną usługę otrzymam fakturę VAT?
O takim fakcie nalezy Nas wcześniej poinformować. Na każdą usługę lub produkt wystawiamy paragon lub fakturę według potrzeby klienta.
9.Czy utracę gwarancję producenta po naprawie w waszym serwisie?
Gwarancja producenta uznana zostaje za nieważną w momencie stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego. My dokładamy wszelakich starań, korzystając z Naszych umiejętności oraz elementów serwisowych, aby nie zostawić śladów ingerencji w urządzeniu. Nie możemy jednak zagwarantować, iż w razie naprawy serwisowej ten nie anuluje gwarancji.
10. Kto ponosi koszty związane z wysyłką reklamowanego przedmiotu?
W razie konieczności reklamacji, to klient jest zobowiązany aby odesłać telefon do Naszego serwisu.